خاطره+من

چهار شنبه 6 بهمن 1389
ن : محمد

خاطره+من

چشام شده ی کاسه خون گردنم درد میکنه کمرمم درد میکنه از بس نشستم

پشت کامپیوتر حدود 7.8 ساعت پشت سر هم نشستم .همه میگن بلاخره ی

روز دیوونه میشی.ولی خوب چیکار کنم؟؟؟؟؟تنها سرگرمیم اینترنت هس که تا

چند روز دیگه قطع میشه دوباره باید پول بریزم به حساب که وصل بشه. ولی ی

قرونم ندارم.خوب بگذریم....از 18 همین ماه کلاسام شروع میشه.......شاید تا

چند وقت نتونم هر شب بیام.تصمیم گرفتم حسابی بخونم که به اون آرزوهایی

که دارم برسم......که انشا الله به همشون میرسم..ولی خوب شایدم نرسیدم

هر چی که خدا بخواد...ولی همه تلاشم رو میکنم..با اینکه خیلی عقب افتادم

ولی باید امیدوار بود......امروزم تموم شد......البته الان ساعت 2 صبح هس 2

ساغته که ی روز جدید شروع شده ولی هنوز هوا روشن نشده..خوب میگفتم

چند وقته همه ی وقتم داره بیهوده تلف میشه......ولی اگه خدابخواد دیگه کم

کم این روزا تموم میشن و ی زندگی جدیدی رو شروع میکنم...امیدوارم همه ی

آدم ها خوشبخت شن.....کم کم داره خوابم میبره.امروز خیلی خسته

شدم ی سری میرم یاهو بعد میخوابم .شب بخیر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با

عنوان دفتر خاطرات و آدرس

  http://www.skyboy.loxblog.ir

لینک نمایید سپس مشخصات

لینک خود را در زیر نوشته و

گزینه ثبت لینک را فشار دهید

 در صورت وجود لینک ما در سایت

شما لینکتان به طور خودکار در

 سایت ما قرار میگیرد. و بعد

میتوانید لینکتان را در وبلاگ

مشاهده کنید.(محمد)